ام دی اف پلی گلاس سی پلاس - CPlus
نوشته شده توسط : شهرچوب

ورق ام دی اف پلی گلاس سی پلاس Cplus:

ورق ام دی اف پلی گلاس سی پلاس Cplus محصولی است از شرکت کوپرچوب پارسیان که جایگزین ورق الویک اسپانیا که در گذشته وارد میشده و میتوان گفت از کیفیت بسیار بالا و نزدیکی نسبت به ورق اسپانیای الویک را داراست.

ورق ام دی اف سی پلاس بصورت کلی در دو گروه مات و هم براق در زیرگره های مختلف به بازار روانه می گردند.

پلی گلاس سی پلاس (C Plus) براق به دلیل تنوع در طرح و تکنولوژی بالای تولید و شفافیت روکش آلمانی، همانند ام دی اف پلی گلاس های نیمن می باشد که قطعا به زیبایی و ظرافت منزل شما می افزاید.استقامت و استحکام سی پلاس در نوع خود بی نظیر است.
پلی مات سی پلاس (C Plus) نیزدارای تکنولوژی آنتی فینگر و روکش آلمانی می باشد که در مدل آنتی فینگر ام دی اف بصورت دوطرفه و با کیفیت فوق العاده بالا برای شما عرضه می گردد.

مشخصات و ویژگی های ورق ام دی اف سی پلاس:

ورق پلی گلاس سی پلاس – Cplus با خام 18میل ام دی اف ترکیه ای (چامسان و کاستامانو) در دوگروه مات و براق بصورت کلی و در چندزیرمجموعه و دسته مختلف با نام های هایگلاس ، کانکریت ، استیل بورد ، متال دکو ، سوپرمات و آکرولوکس تولید می شود ، می باشد.

پلی گلاس سی پلاس در 15 رنگ متنوع و جذاب به بازار ارائه میگردد.

ام دی اف سی پلاس در دو گروه مات و براق بصورت کلی و در چندزیرمجموعه و دسته مختلف با نام های :

  • هایگلاس
  • کانکریت
  • استیل بورد
  • متال دکو
  • سوپرمات 
  • آکرولوکس

تولید می شوند ، می باشد.

ورق ام دی اف سی پلاس Cplus براق به دلیل تنوع در طرح و تکنولوژی بالای تولید و شفافیت روکش آلمانی، همانند ام دی اف پلی گلاس های نیمن می باشد که قطعا به زیبایی و ظرافت منزل شما می افزاید.استقامت و استحکام سی پلاس در نوع خود بی نظیر است.
پلی مات سی پلاس (C Plus) نیزدارای تکنولوژی آنتی فینگر و روکش آلمانی می باشد که در مدل آنتی فینگر ام دی اف بصورت دوطرفه و با کیفیت فوق العاده بالا برای شما عرضه می گردد.
از ویژگی های ورق های mdf سی پلاس مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc سی پلاس به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است. البته ورق پلی گلاس زمانی وارد چرخه طبیعت می شود که لایه های رویین آن به طور کامل از بین برود و مواد داخلی با اکسیژن و آب ترکیب شوند

کاتالوگ و رنگ بندی ام دی اف سی پلاس و قیمت ورق سی پلاس :

پلی گلاس سی پلاس در 15 رنگ متنوع و جذاب به بازار ارائه میگردد و همانطور که در توضیحات ذکرشده در گروه های مختلف با ویژگی های مختلفی می باشند. رنگهای پلی گلاس سی پلاس کاملا یونیک و انحصاری می باشند.

با توجه به اینکه ورق ام دی اف پلی گلاس سی پلاس از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس دکوپنل،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک  و هایگلاس ای جی تی می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید

منظور از ام دی اف سی پلاس آنتی فینگر چیست؟

یکی از مشکلات استفاده از ورق های مات و سوپرمات لکه دار شدن و ماندن اثرات لکه و انگشت در سطح ورق و روکش آن بود. با پیشرفت تکنولوژی بعضی از شرکتها توانستند روکشهایی با خاصیت ضدلک و ضد اثرانگشت تولید کنند .ورق ام دی اف سی پلاس آنتی فینگر یعنی ورق ام دی افی که روکش سوپرمات و کاملا ضدخش و ضد اثرانگشت می باشد.این امر باعث میشود که مصرف کننده بتواند براحتی ورق ام دی افی که برای کابینت یا هرامر دکوری استفاده کرده را تمیز کند.

خرید ورق ام دی اف سی پلاس و کابینت سی پلاس :

امروزه بعلت وجود تعدد بسیارزیادی از برندهای مختلف ام دی اف ، هایگلاس و پلی گلاس دربازار مشتریان دچار سختی در انتخاب ام دی اف و تشخیص کیفیت آنها شده اند. از این رو با طبقه بندی و کلاس بندی ام دی اف ها و ویژگی های آنها میتوان امر انتخاب را بسیار آسانتر و قابل دسترس تر و دقیق تر نمود.

ورق های سی پلاس با توجه به توضیحات مذکور و کیفیت فوق العاده بالا و رنگهای یونیک و خاص جزو ورق ام دی اف های تاپ کلاس و از نظر دوام و کیفیت و ماندگاری نسبت به مابقی برندهای بازار در سطح یک قرار دارد.

در ورق های ام دی اف سی پلاس که شامل دو مدل کلی براق و مات هستند شاهد براقیت زیاد و درخشندگی عالی هستیم و درزمینه مات میتوان رنگ بندی فوق العاده خاص و کیفیت بسیار بسیار عالی از نظر دوام ، ضدخش و اثرانگشت بودن را ببینیم.

وجود ورق ام دی اف پلی گلاس سی پلاس باعث شده تا بسیاری از مشتریان که بسمت کابینت های رنگ پولیشی گرایش داشته اند آنهم بدلیل نبود ویژگی آنتی فینگر و یا عدم وجود رنگهای زیبا وخاص بتوانند براحتی با انتخاب ورق ام دی اف سی پلاس امور دکوراسیون خود را به بهترین ، زیباترین و سریعترین روش ممکن به سرانجام برسانند.

ورق ام دی اف سی پلاس را فقط از توزیع کنندگان معتبرخریداری نمایید.

نمایندگی ورق ام دی اف سی پلاس Cplus:

ام دی اف های سی پلاس را میتوانید از نمایندگی های مجاز شرکت خریداری فرمایید. فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) آماده ارائه ورق ام دی اف های سی پلاس به تمامی مخاطبان خود در سراسر ایران می باشد.

ورق ام دی اف سی پلاس را فقط از توزیع کنندگان معتبرخریداری نمایید.





:: برچسب‌ها: ورق ام دی اف پلی گلاس سی پلاس , هایگلاس سی پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: